1

تردد ۱۱۰ هزار زائر از مرز مهران در ۱۲ ساعت گذشته

  • کد خبر : 12250
  • 16 شهریور 1401 - 19:02
تردد ۱۱۰ هزار زائر از مرز مهران در ۱۲ ساعت گذشته

به گزارش حادثه ایلام;بهرام نیا استاندار ایلام ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست اندرکاران اربعین در استان در مرز مهران گفت: تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در استان و مرز مهران فراهم شده است. وی ضمن خیر مقدم به زوار افزود: ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) است و مردم این دیار متدین، شهید پرور و […]

به گزارش حادثه ایلام;بهرام نیا استاندار ایلام ضمن تشکر از تمامی عوامل و دست اندرکاران اربعین در استان در مرز مهران گفت: تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زوار در استان و مرز مهران فراهم شده است.
وی ضمن خیر مقدم به زوار افزود: ایلام پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) است و مردم این دیار متدین، شهید پرور و مهمان نواز هستند و به خادمی زوار اربعین حسینی افتخار می‌کنند.
استاندار ایلام بیان کرد: تردد زوار در مرز مهران روزبه روز در حال افزایش است و سیر صعودی دارد به طوری که از بامداد شب گذشته و ظرف ۱۲ ساعت گذشته ۱۱۰ هزار زائر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند که پیش‌بینی می شود تا نیمه امشب از مرز به ۲۰۰ هزار نفر برسد.
بهرام نیا با اشاره به این که آب آشامیدنی و یخ و تغذیه برای زوار به میزان لازم تامین شده و در این راستا هیچ گونه مشکلی نداریم تصریح کرد: مواکب بیشترین ظرفیت پخت غذا دارند و آب خنک نیز به وفور توزیع می‌شود.
وی در ادامه گفت: علی رغم تردد بسیار زیاد در مرز مهران اما روان است و با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده هیچ مشکلی در خروج و‌ ورود زوار وجود ندارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.