3

‍ سامانه ۱۲۰پلیس راهور ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات ترافیکی به زائران است

  • کد خبر : 12237
  • 16 شهریور 1401 - 12:34
‍ سامانه ۱۲۰پلیس راهور ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات ترافیکی به زائران است

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام،در این باره گفت:به منظور رفاه حال زائران و جلوگیری از مراجعه های غیر ضرور به مراکز پلیس ، این سامانه طراحی و پیش بینی شده است. وی بیان کرد: در چند روز اخیر بیشترین تماس با این سامانه […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام،در این باره گفت:به منظور رفاه حال زائران و جلوگیری از مراجعه های غیر ضرور به مراکز پلیس ، این سامانه طراحی و پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: در چند روز اخیر بیشترین تماس با این سامانه در رابطه با درخواست جرثقیل جهت جابه جایی وسایل نقلیه زائران از روبه روی منازل و  مفقودیت وسیله نقلیه در محل پارک قبلی بوده است .
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد : زائران می توانند در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات ترافیکی ، وضعیت راه ها، سدمعبر و یا فقدان وسیله نقلیه در محل، باسامانه ۱۲۰ تماس بگیرند.
این مسئول انتظامی در پایان با هشدار به زائرانی که اقدام به پارک کردن خودروهای خود در درب منازل شهروندان و یا پیاده رو ها کرده اند،گفت:از زائران عزیز می خواهیم تا ضمن رعایت حقوق شهروندان مهرانی و پارک کردن خودرهای خود در پارکینگ های پیش بینی شده، پلیس را در انجام ماموریت اصلی که همان خدمت به خود زائران است یاری کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.