4

آغاز عملیات انتقال خودروهای پارک شده سطح شهر مهران به پارکینگ های عمومی در مهران+تصاویر

  • کد خبر : 12173
  • 13 شهریور 1401 - 7:59
آغاز عملیات انتقال خودروهای پارک شده سطح شهر مهران به پارکینگ های عمومی در مهران+تصاویر

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “علی احمد شاوردی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام بیان داشت:به منظور روان سازی ترافیک و افزایش ظرفیت معابر،آن دسته از خودروهای که درسطح خیابان های شهر رها شده اند به پارکینگ بزرگ اربعین منتقل می شوند. شاوردی با اشاره به اینکه هرگونه توقف وسایل نقلیه در فضاهای عمومی […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “علی احمد شاوردی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام بیان داشت:به منظور روان سازی ترافیک و افزایش ظرفیت معابر،آن دسته از خودروهای که درسطح خیابان های شهر رها شده اند به پارکینگ بزرگ اربعین منتقل می شوند.
شاوردی با اشاره به اینکه هرگونه توقف وسایل نقلیه در فضاهای عمومی و خارج از پارکینگ ممنوع است از زائران خواست از رها کردن وسایل نقلیه خود به خاطر مسائل امنیتی  و انتظامی اجتناب کنند.
وی افزود:در راستای تسریع در انتقال وسایل نقلیه پارک شده به پارکینگ، از چندین دستگاه جرثقیل های مخصوص حمل خودرو بصورت شبانه روزی استفاده می شود.
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد:زائران عزیز در هنگام بازگشت از سفر معنوی اربعین و نبود خودرو در محل پارک شده با تلفن ۱۲۰ تماس حاصل  و از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.