2

زائران از پارک کردن خودرو ها در معابر عمومی و حاشیه خیابانها اجتناب کنند

  • کد خبر : 12169
  • 12 شهریور 1401 - 21:05
زائران از پارک کردن خودرو ها در معابر عمومی و حاشیه خیابانها اجتناب کنند

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ”علی احمد شاوردی” رئیس پلیس راهور انتظامی استان،بیان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از زائران اباعبدالحسین (ع) برای شرکت در مراسم اربعین با استفاده از وسایل نقلیه شخصی وارد شهرستان مهران می شوند و ضروری است رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قراردهند. وی افزود : پلیس […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ”علی احمد شاوردی” رئیس پلیس راهور انتظامی استان،بیان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از زائران اباعبدالحسین (ع) برای شرکت در مراسم اربعین با استفاده از وسایل نقلیه شخصی وارد شهرستان مهران می شوند و ضروری است رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قراردهند.

وی افزود : پلیس راهور با برنامه‌ریزی جامع و حضور گسترده تیم های گشتی در شهر مهران امنیت و آرامش روانی را برای زائران عزیز به ارمغان خواهد آورد.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه، پارکینگ های عمومی محل مناسبی برای پارک کردن خودروها است،گفت: پارک کردن خودوها در کنارخیابانها ،کوچه ها و معابر عمومی،ضمن مسدود کردن مسیرهای تردد خودروها و شهروندان ،عبور وسایل نقلیه عمومی و خودروهای خدمات رسان با مشکل مواجه خواهد شد.

سرهنگ شاوردی درخاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات برای زائران،تصریح کرد: هدف پلیس،ارائه خدمات مطلوب به زائران عزیز بوده و تقاضا مندیم برای سهولت در امر تردد همچنان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.