2

آغاز توزیع واکسن ایرانی آنفلوانزا/ سهم واکسن های وارداتی

  • کد خبر : 12146
  • 12 شهریور 1401 - 9:31
آغاز توزیع واکسن ایرانی آنفلوانزا/ سهم واکسن های وارداتی

به گزارش حادثه ایلام; بهرام دارایی، با اشاره به تأمین به موقع واکسن آنفلوانزای تولید داخل، گفت: واکسن آنفلوانزا از سال گذشته در کشور تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است. این واکسن توسط جوانان دانشمند داروسازی و با فناوری کاملاً بومی و دانش بنیان به تولید انبوه رسیده و افتخار بزرگی برای کشور […]

به گزارش حادثه ایلام; بهرام دارایی، با اشاره به تأمین به موقع واکسن آنفلوانزای تولید داخل، گفت: واکسن آنفلوانزا از سال گذشته در کشور تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است. این واکسن توسط جوانان دانشمند داروسازی و با فناوری کاملاً بومی و دانش بنیان به تولید انبوه رسیده و افتخار بزرگی برای کشور است.

وی افزود: امسال تأمین ۲.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا پیش بینی شده که حدود یک میلیون دوز آن از محل واکسن‌های تولید داخلی و مابقی از طریق واردات تأمین شده است.

دارایی با بیان اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا اواسط شهریور و اوایل مهر است، گفت: بخشی از واکسن‌های تأمین شده در اختیار معاونت بهداشتی و بخشی دیگر به منظور دسترسی عمومی در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع و با لزوم ثبت در سامانه تیتک عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.