2

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام

  • کد خبر : 12073
  • 10 شهریور 1401 - 9:22
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سردار ” دلاور القاصی مهر ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم به بهانه کمک به ایتام و افراد بی بضاعت در فضای مجازی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از چند نفر کرده بود، موضوع به صورت ویژه […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار ” دلاور القاصی مهر ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم به بهانه کمک به ایتام و افراد بی بضاعت در فضای مجازی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از چند نفر کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود :در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این شخص با این شیوه و شگردهای مختلف، ۳۱ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد :متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مالبختگان تحویل مراجع قضائی شد.

سردار القاصی مهر بیان کرد : از شهروندان  می خواهیم در صورتی که تمایل کمک به فقرا و ایتام را دارند از پیش نسبت به آن نهاد آگاهی کامل پیدا کرده و در صورت مشاهده افراد سود جو و  کلاهبردار مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی و لازم با این افراد صورت گیرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=12073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.