2

پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی از رویکردهای دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 11859
  • 04 شهریور 1401 - 16:45
پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی از رویکردهای دولت سیزدهم است

به گزارش حادثه ایلام; محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری میز خدمت در دهلران بمناسبت هفته دولت  گفت:مردم در میز خدمت با مسئولان دیدار و مطالباتی داشتند که برخی از آنها در شهرستان دستور پیگیری آنها به فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان شهرستانی صادر شد. […]

به گزارش حادثه ایلام; محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری میز خدمت در دهلران بمناسبت هفته دولت  گفت:مردم در میز خدمت با مسئولان دیدار و مطالباتی داشتند که برخی از آنها در شهرستان دستور پیگیری آنها به فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان شهرستانی صادر شد.
وی افزود: برخی از این مطالبات نیز در استان و مرکز قابل پیگیری هستند که احصا  و دنبال می شوند.
معاون سیاسی استاندار ایلام به نگاه استاندار ایلام در راستای رفع مشکلات مردم اشاره و افزود:میز خدمت هم در قالب نگاه دولت و استاندار محترم برای دیدارهای چهره به چهره و رسیدگی به مشکلات مردم نه تنها در هفته دولت بلکه در طول سال برگزار می شود و مسئولان پاسخگوی مردم هستند.
حسنی  گفت: ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان از مزایای میز خدمت است.
وی  پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی از رویکردهای دولت سیزدهم برشمرد و  افزود: این مهم به تبعیت از دولت و رئیس جمهور محترم و مدیریت ارشد استان در کانون توجه مدیران است.
معاون سیاسی استاندار ایلام  برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان ذکر کرد و اظهار داشت : میز خدمت و حضور مدیران بی شک نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته ها و مطالبات آنها دارد.
برپایی ایستگاه های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، فرماندار ویژه دهلران  و معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دهلران در سومین روز از هفته دولت در میز خدمت پاسخگوی مشکلات ، خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان بودند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.