2

با دستگیری قاتل، راز جسد رها شده در پارک چغاسبز  کشف شد

  • کد خبر : 11812
  • 03 شهریور 1401 - 13:57
با دستگیری قاتل، راز جسد رها شده در پارک چغاسبز  کشف شد

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “خداداد رشیدی”در این باره اظهار داشت:به دنبال کشف جسد مرد جوانی در شامگاه چهارشنبه گذشته در حوالی پارک چغاسبز ایلام موضوع شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با  بررسی محل وقوع حادثه تحقیقات میدانی خود را آغاز و سرنخ‌ های جدیدی  […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “خداداد رشیدی”در این باره اظهار داشت:به دنبال کشف جسد مرد جوانی در شامگاه چهارشنبه گذشته در حوالی پارک چغاسبز ایلام موضوع شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با  بررسی محل وقوع حادثه تحقیقات میدانی خود را آغاز و سرنخ‌ های جدیدی  را به دست آوردند.
سرهنگ رشیدی با اشاره به اینکه مقتول به وسیله ضربات ناشی از شی برنده و احتمالاً چاقو به قتل رسیده، گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی موفق شدند چاقوی به کار رفته در این حادثه را به همراه یک گوشی شکسته شده متعلق به مقتول کشف کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام تصریح کرد :سرانجام با تلاش ماموران پلیس آگاهی قاتل که از دوستان مقتول بود ، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.
این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه انگیزه وقوع قتل برابر اعلام قاتل اختلافات شخصی بوده، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات کامل به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق به زندان مرکزی ایلام معرفی شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.