1

بخشودگی جرائم مالیاتی در ایلام

  • کد خبر : 11744
  • 02 شهریور 1401 - 10:37
بخشودگی جرائم مالیاتی در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;«غلامرضا جنتی» در نشست مدیران تابعه وزارت اقتصاد در استان گفت: امور مالیاتی استان ایلام همانند سال‌های گذشته برای خدمات رسانی به زوار اربعین پای کار خواهد بود. وی با اشاره به برپایی موکب امور مالیاتی استان در مرز مهران، اظهار داشت: آماده همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمات رسانی […]

به گزارش حادثه ایلام;«غلامرضا جنتی» در نشست مدیران تابعه وزارت اقتصاد در استان گفت: امور مالیاتی استان ایلام همانند سال‌های گذشته برای خدمات رسانی به زوار اربعین پای کار خواهد بود.
وی با اشاره به برپایی موکب امور مالیاتی استان در مرز مهران، اظهار داشت: آماده همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمات رسانی به زوار هستیم.
«جنتی» تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت، تکریم مؤدیان مالیاتی و در راستای حمایت دولت خدمتگزار و مردمی از فعالیت‌های اقتصادی، شرایط بخشودگی جرائم قابل بخشش مالیات برای اشخاص حقیقی(مشاغل و کسبه) تا سقف دو میلیارد ریال(۲۰۰ میلیون تومان) و برای اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال(۳۰۰ میلیون تومان)بدون پیش شرط فراهم شده است.
وی یادآور شد: به منظور تسهیل پیگیری امور مالیاتی و ارتقاء رضایتمندی از خدمات مالیاتی، با استناد به قانون مالیات‌های مستقیم، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، از تاریخ ۰۱/‏۰۶/‏۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.