2

زمین گیر شدن ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر در آبدانان

  • کد خبر : 11587
  • 25 مرداد 1401 - 22:14
زمین گیر شدن ۲ سوداگر مرگ  و کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر در آبدانان

به گزارش حادثه ایلام; سردار” دلاور القاصی مهر ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط تعدادی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر آبدانان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی اضافه […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار” دلاور القاصی مهر ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام، با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر توسط تعدادی از فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر به شهر آبدانان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان در یک عملیات مشترک با همکاری و پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند دو نفر از فروشندگان موادمخدر را در کمترین زمان ممکن رصد کرده و آنها را تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: مأموران با هوشیاری کامل و با هماهنگی مرجع قضائی توزیع کنندگان موادمخدر را در هنگام حمل مواد مخدر در یک عملیات همزمان دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد : در این عملیات ۲ نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو ۴۰۵ را توقیف شد.

سردار القاصی مهر در پایان اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه انتظامی را از سرمایه های اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جامعه با تمام توان و تلاش خود پای کار است و با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.