2

احساس امنیت برای زوار یکی از اولویت های مهم پلیس است

  • کد خبر : 11229
  • 13 مرداد 1401 - 12:00
احساس امنیت برای زوار یکی از اولویت های مهم پلیس است

به گزارش حادثه ایلام; سردار” محمد قنبری “رئیس پلیس آگاهی فراجا، در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام، اظهار داشت : شهرستان مهران یک شهرت جهانی پیدا کرده است.   وی افزود: طبیعتا در انتظامی جمهوری اسلامی وظایف بسیار سنگینی در این حوزه داریم و هم شرعا، قانونا و قلبا آن چه در توان داریم […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار” محمد قنبری “رئیس پلیس آگاهی فراجا، در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام، اظهار داشت : شهرستان مهران یک شهرت جهانی پیدا کرده است.

 

وی افزود: طبیعتا در انتظامی جمهوری اسلامی وظایف بسیار سنگینی در این حوزه داریم و هم شرعا، قانونا و قلبا آن چه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته تا یک آرامش خاطری برای زوار در عرصه های مختلف در ایام اربعین حسینی فراهم کنیم.

 

رئیس پلیس آگاهی فراجا ابراز کرد: با توجه به اینکه چند میلیون نفر در ایام اربعین حسینی در مرز مهران حضور خواهند یافت از لحاظ وقوع جرم بایستی کنترل های لازم صورت گیرد و هر چند آمار جرایم در ایام اربعین حسینی زیاد نیست ولی ما از دو بعد در بعد عینی و ذهنی فعالیت های مستمری برای آرامش زوار انجام خواهیم داد.

 

سردار قنبری گفت: احساس امنیت در بعد ذهنی یکی از اولویت های مورد توجه در نزد پلیس برای زوار اربعین حسینی است که زوار اربعین حسینی در طول سفر از آرامش ذهنی برای سفر و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند، ما تمام امکانات را فراهم کرده ایم و پیش بینی های لازم را انجام داده که یک امنیت مطلوب را در استان در هنگام تردد زوار فراهم شود.

 

سردار قنبری ابراز کرد: تیم های مختلف تشخیص هویت در استان به تعداد ۳ تیم برای هر گونه حادثه غیرمترقبه در استان مستقر می شود، تیم های جرم یاب و گشت های ویژه برای مبارزه با جرم در نظر گرفته می شود و برای اولین بار به صورت گسترده کنترل مجرمین به صورت سیستمی در مهران اجرا می شود و مجرمین در حرکت نیز مورد کنترل قرار خواهند گرفت که قبل از اینکه وارد جرمی شوند پلیس وارد شده و اقدامات لازم را انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: عمده دغدغه ما در بحث امنیت پارکنیگ ها است و پیش بینی های لازم برای پیشگیری از وقع از جرم در این پارکنیگ ها اندیشیده شده است، اما اولین دغدغه ما در زمینه پارکینگ ها محصور نبودن پارکینگ ها است که جای نگرانی در راستای وقوع جرم دارد و بایستی نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.