1

افزایش تعامل قضائی و انتظامی رضایتمندی مردم را دربر دارد

  • کد خبر : 11233
  • 13 مرداد 1401 - 20:03
افزایش تعامل قضائی و انتظامی رضایتمندی مردم را دربر دارد

به گزارش حادثه ایلام; “علیرضا مختاری” دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر در راستای برقراری تعامل قضائی با حضور در دفتر سرهنگ “کرم حسنی” با فرمانده انتظامی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.   در ابتدای این دیدار “مختاری ” با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی در این شهرستان در […]

به گزارش حادثه ایلام; “علیرضا مختاری” دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر در راستای برقراری تعامل قضائی با حضور در دفتر سرهنگ “کرم حسنی” با فرمانده انتظامی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

 

در ابتدای این دیدار “مختاری ” با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه انتظامی در این شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی ، تعامل با دستگاه قضا را موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم عنوان کرد و خاطر نشان شد: ایجاد امنیت پایدار در گرو تعامل قضایی و انتظامی است و این امر را موجب رضایتمندی مردم می شود.

 

در ادامه سرهنگ “حسنی” ، با تاکید بر تعامل تنگاتنگ بین ناجا و دستگاه قضایی اظهار داشت: ارتباط و همکاری این دو دستگاه همیشه در بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم تاثیر بسزایی داشته است به گونه ای که اینگونه نشست ها و جلسات توانسته بار زیادی از معایب و نواقص موجود در پرونده های قضائی را کاهش داده و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را به دنبال خواهد داشت .

 

سرهنگ “حسنی” گفت : پلیس می تواند با بررسی راهکارهای پیشگیری از سرقت، اتخاذ تمهیدات لازم و اجرای طرح های منطقه ای در سطح شهرستان با سارقان و مجرمان برخورد کرده و باعث ارتقاء امنیت پایدار در سطح شهرستان شود.

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.