3

هشدار پلیس راه ایلام به رانندگان

  • کد خبر : 11195
  • 11 مرداد 1401 - 18:38
هشدار پلیس راه ایلام به رانندگان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگوباخبرنگار ما اظهارداشت:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی احتمال بارش رگباری وپراکنده در اکثر جاده های استان ایلام، پیش بینی شده است که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد کرده است.   وی افزود:برابر گزارش […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگوباخبرنگار ما اظهارداشت:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی احتمال بارش رگباری وپراکنده در اکثر جاده های استان ایلام، پیش بینی شده است که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد کرده است.

 

وی افزود:برابر گزارش های واصله امروز عصر در برخی نقاط استان بارش هایی به صورت رگبار پراکنده بوده است، رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری نمایندو مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

 

کهزادی گفت: رانندگان با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها ، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را درنظر بگیرند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه این اولین بارش بر سطح راه بوده با مواد روغنی سطح جاده ترکیب شده، باعث لغزندگی جاده ها می شوند لذا رانندگان به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو را در دستور کار خود قرار دهند

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.