2

بازگرداندن کیف پول سه هزار و سیصد دلاری به صاحب اش

  • کد خبر : 11181
  • 11 مرداد 1401 - 0:41
بازگرداندن کیف پول  سه هزار و سیصد دلاری به صاحب اش

به گزارش حادثه ایلام; سردار”دلاور القاصی مهر ” اظهار داشت: مامور وظیفه شناس پلیس مهران حین انجام وظیفه یک عدد کیف دستی حاوی پول و مدارک را در داخل سالن مسافربری پایانه مرزی مهران که بصورت بلاصاحب رها شده بود را بلافاصله جهت تحویل به صاحب اصلی اش تحویل مدیریت گذرنامه می دهد.   وی […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار”دلاور القاصی مهر ” اظهار داشت: مامور وظیفه شناس پلیس مهران حین انجام وظیفه یک عدد کیف دستی حاوی پول و مدارک را در داخل سالن مسافربری پایانه مرزی مهران که بصورت بلاصاحب رها شده بود را بلافاصله جهت تحویل به صاحب اصلی اش تحویل مدیریت گذرنامه می دهد.

 

وی افزود: این کیف پیدا شده حاوی سه هزار و سیصد دلارمعادل تقریبی ۹۹۰ میلیون ریال و همچنین ده میلیون و نهصد و چهل هزار تومان وجه رایج ایران جمعاً مبلغ یک میلیارد و ۹۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه به صاحب اصلی اش بازگردانده شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با اشاره به اینکه این عمل خداپسندانه رضایتمندی صاحب کیف را به همراه داشت، تصریح کرد : یکی از شاخص های پلیس در تراز اسلامی، امانتداری است که کارکنان پلیس همواره آن را سرلوحه کار خود می دانند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.