2

آمادگی پلیس برای برقراری نظم وامنیت مراسم عزاداری در ایام محرم

  • کد خبر : 11094
  • 08 مرداد 1401 - 17:53
آمادگی پلیس برای برقراری نظم وامنیت مراسم عزاداری در ایام محرم

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد” در حاشیه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تامین نظم و امنیت عزاداری ایام محرم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت بمناسبت ایام ماه محرم الحرام، بیان داشت: هر ساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شور و شعور حسینی را احیا می‌کنند و عشق به […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد” در حاشیه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تامین نظم و امنیت عزاداری ایام محرم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت بمناسبت ایام ماه محرم الحرام، بیان داشت: هر ساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شور و شعور حسینی را احیا می‌کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را در دلها زنده نگه می‌دارند.

 

وی افزود : آمادگی لازم برای انجام هرچه بهتر و مطلوب ‌تر امنیت عزاداران حسینی، تکلیفی است که پلیس با برنامه ‌ریزی های منسجم و‌ با جدیت آن را دنبال می کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام امنیت عزاداران حسینی و برنامه های عملیاتی در جهت پیشگیری از جرایم را از مهم ‌ترین اولویت های پلیس در این ایام عنوان کرد و تصریح کرد: پلیس با بسیج امکانات در راستای تأمین نظم و امنیت مردم با مشارکت و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه می‌کند.

 

وی بیان کرد : عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) طبق سنوات گذشته با پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و ارتقاء انضباط اجتماعی همکاری داشته باشند.

 

گفتنی است در پایان این جلسه دستورات لازم در خصوص برقراری تامین نظم و امنیت عمومی مراسم عزاداری هیئت ها ، مساجد ، تکایا و حسینیه ها صادر شد.

خبرنگار: علی محمد مرادی

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=11094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.