2

طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در ایلام اجرا می‌شود

  • کد خبر : 10619
  • 18 تیر 1401 - 7:53
طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در ایلام اجرا می‌شود

به گزارش حادثه ایلام;محمد سبحان حسنی اظهار کرد: دولت در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، تصمیم دارد طرح کالا برگ الکترونیکی را اجرا کند.   وی عنوان کرد: شرکت ارتباطات سیار به عنوان مجری طرح، مقدمات لازم را برای اجرای فاز نخست به منظور ارائه خدمت به خانواده‌های […]

به گزارش حادثه ایلام;محمد سبحان حسنی اظهار کرد: دولت در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، تصمیم دارد طرح کالا برگ الکترونیکی را اجرا کند.

 

وی عنوان کرد: شرکت ارتباطات سیار به عنوان مجری طرح، مقدمات لازم را برای اجرای فاز نخست به منظور ارائه خدمت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عملیاتی کند.

 

وی گفت: کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است.

 

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در مرحله اول اجرای طرح برای ۵۸۰ فروشگاه از صنوف مختلف، داده فرستاده شده و پس از پایش و صحت سنجی اطلاعات، مرحله مراجعه حضوری و نصب نرم‌افزار در فروشگاه‌ها انجام خواهد گرفت و به صورت پایلوت در مرکز استان اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با نظارت بیشتر بر تولید و چرخه توزیع کالا و با داشتن بانک اطلاعاتی به خوبی می‌توان وارد مرحله اجرای این طرح شد تا مردم از محاسن آن بهره مند شوند.

 

 

انتهای ییام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.