4

دستگیری کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی در “چوار”

  • کد خبر : 10570
  • 16 تیر 1401 - 6:58
دستگیری کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی در “چوار”

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با جلب اعتماد آنان و به بهانه سود آوری بالاتر اقدام به اخذ وجه با ترفند افتتاح حساب در یکی از بانک های شهرستان “چوار” و به تبع آن کلاهبرداری از شهروندان می کرد، موضوع به […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با جلب اعتماد آنان و به بهانه سود آوری بالاتر اقدام به اخذ وجه با ترفند افتتاح حساب در یکی از بانک های شهرستان “چوار” و به تبع آن کلاهبرداری از شهروندان می کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس با هماهنگی مقام قضائی در این زمینه آغاز و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد که چنین شخصی با قول سودهای هنگفت و واهی، مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال از تعداد ۸۰ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ضمن انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد.

سردار القاصی مهر گفت: کلاهبردار پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی و از آن طریق روانه زندان مرکزی ایلام شد.

 

این مسئول انتظامی در پایان از همشهریان عزیزی که با ترفند افتتاح حساب در یکی از شعب بانک در شهرستان “چوار” به حساب متهم وجه واریز کرده اند، خواست تا جهت پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی شهرستان مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.