1

حریق در ICU بیمارستان امام خمینی شهر ایلام

  • کد خبر : 10552
  • 15 تیر 1401 - 1:11
حریق در ICU بیمارستان امام خمینی شهر ایلام

به گزارش حادثه ایلام; نصرت الله لطفی مدیر عامل آتش نشانی ایلام اظهار داشت:ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه وقوع یک فقره آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان امام خمینی   وی افزود:با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع سه دستگاه ماشین مهار آتش از ۲ ایستگاه نزدیک به وقوع حادثه به محل در سریع ترین زمان ممکن […]

به گزارش حادثه ایلام; نصرت الله لطفی مدیر عامل آتش نشانی ایلام اظهار داشت:ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه وقوع یک فقره آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان امام خمینی

 

وی افزود:با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع سه دستگاه ماشین مهار آتش از ۲ ایستگاه نزدیک به وقوع حادثه به محل در سریع ترین زمان ممکن اعزام شدند.

 

لطفی یادآور شد: به علت اینکه آتش سوزی در یکی از بخش های حیاتی و مهم بیمارستان رخ داده بود، در سریعترین زمان ممکن بیماران از بخش خارج و به بخش های دیگر منتقل شدند و عملیات مهار آتش بعد از خروج بیماران آغاز شد.

 

وی ادامه داد: مهار آتش سوزی لحظاتی پیش به اتمام رسید و برای کادر درمان و یا بیماران بستری در این بخش حادثه جانی رخ نداد.

 

لطفی با بیان اینکه به تاسیسات و تجهیزات این بخش آسیب هایی وارد شده است، اضافه کرد: علت حادثه و میزان خسارت های وارده در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.