2

پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

  • کد خبر : 10531
  • 14 تیر 1401 - 4:03
پروژه های نیمه تمام در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

به گزارش حادثه ایلام; علیرضا رئیسی فرماندار شهرستان سیروان در جلسه برنامه‌ریزی این شهرستان افزود: حضور رئیس جمهور در سفر به استان‌های مختلف از جمله ایلام و تلاش های بی وقفه و میدانی با حضور در میان مردم حتی در روستاها را نشان دهنده عزم راسخ دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم بویژه در […]

به گزارش حادثه ایلام; علیرضا رئیسی فرماندار شهرستان سیروان در جلسه برنامه‌ریزی این شهرستان افزود: حضور رئیس جمهور در سفر به استان‌های مختلف از جمله ایلام و تلاش های بی وقفه و میدانی با حضور در میان مردم حتی در روستاها را نشان دهنده عزم راسخ دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار است.

 

وی رویکرد اصلی دولت سیزدهم را محرومیت زدایی عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه مدیران منطقه نیز به عنوان خادمان مردم در جهت احصا و رفع مشکلات روستائیان بویژه روستاهای محروم شهرستان تمام توان خود را بکار گیرند.

 

فرماندار سیروان تصریح کرد: به برکت نظام و انقلاب اقدامات قابل قبولی در زمینه های مختلف و اجرای طرح های روستایی در منطقه انجام شده که خروجی آن برای آحاد مختلف مردم قابل لمس است.

 

رئیسی با بیان اینکه می بایست عدالت در توزیع اعتبارات لحاظ شود،گفت: باید بر اساس جمعیت، وسعت، نیاز منطقه ، محرومیت زدایی و غیره در بین مناطق روستایی اعتبار تخصیص یابد تا شاهد پیشرفت آنها در زمینه های مختلف باشیم.

 

فرماندار سیروان افزود: تمرکز و اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام و به انجام رساندن مصوبات سفر ریاست جمهوری در این شهرستان است.

 

وی به اهمیت کمیته برنامه ریزی در شهرستان ها اشاره کرد و اظهار داشت: این کمیته به دلیل آنکه وظیفه پیشرفت و آبادانی هر شهرستان را بر عهده دارد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و تصمیماتی که در آن اتخاذ می شود برای توسعه هر شهرستان مورد توجه ویژه قرار می گیرد تا اجرایی شود.

 

رئیسی تصریح کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی، اعتبارات ملی خوبی دارند که مدیران دستگاه‌ها باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند، سهم شهرستان را از ادارات کل مطالبه کنند.

 

فرماندار سیروان گفت: کار یک مدیر وقتی ارزشمند است که بتواند با ادارات کل مربوطه تعامل و همکاری داشته و بتواند از آن طریق اعتبارات لازم را جذب کند، که اینگونه مدیری را می‌توان نمونه بارز یک مدیر جهادی و انقلابی دانست.

 

وی اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند.

 

همچنین امام جمعه شهرستان نیز در تخصیص بودجه بین دستگاه ها و تلاش مدیران و روسای ادارات را برای اجرای پروژه های نیمه تمام و جذب اعتبار برای پروژه های مذکور خارج از اعتبارات استانی تاکید کرد.

 

حجت الاسلام محمدحسن فریادی افزود: مسئولین شهرستان با کار و تلاش جهادی در مسیر خدمت به مردم رضایت خداوند را ملاک کار خود قرار دهند تا به پشتوانه آن رضایت خلق حاصل شود.

 

در ادامه خانم نعمتی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: براساس پیشنهاد دستگاه اجرایی، مبلغ اعتبارات به شهرستان ها تخصیص داده می شود که از طریق مدیران دستگاه های اجرایی منطقه باید این مبلغ مورد پیگیری قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.