3

‍ آمادگی ۳۵ اکیپ دامپزشکی ایلام برای نظارت بر ذبح دام

  • کد خبر : 10519
  • 13 تیر 1401 - 20:37
‍ آمادگی ۳۵ اکیپ دامپزشکی ایلام برای نظارت بر ذبح دام

به گزارش حادثه ایلام; یونس احمدی صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام عنوان کرد: علاوه بر واحدهای سنتی حدود هزار واحد صنعتی در مجموعه‌های مختلف در استان ایلام داریم که ۷۰۰ نفر از همکاران دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی در این بخش خدمت‌رسانی می‌کنند.   وی افزود: یکی از نقاط ضعف صنعت […]

به گزارش حادثه ایلام; یونس احمدی صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام عنوان کرد: علاوه بر واحدهای سنتی حدود هزار واحد صنعتی در مجموعه‌های مختلف در استان ایلام داریم که ۷۰۰ نفر از همکاران دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی در این بخش خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

وی افزود: یکی از نقاط ضعف صنعت دام و طیور در استان کشتارهای غیر مجاز است که انتظار داریم جهت فرهنگ‌سازی ائمه جمعه به دامپزشکی کمک کنند.

 

مدیرکل دامپزشکی استان با توجه به نزدیک شدن روز عید قربان اظهار داشت: با توجه به گزارش یک مورد تب کریمه کنگو در استان ایلام به عنوان بیماری مشترک بین انسان و دام ۱۵ اکیپ سیار و ۲۰ اکیپ سیار در سطح استان برای نظارت بر قربانی‌ها در روز عید فعال است.

 

احمدی بیان کرد: از مردم استان تقاضا داریم برای انجام قربانی‌هایشان با کارکنان دامپزشکی هماهنگی داشته باشند تا بازدید و معاینه دام قبل و بعد از کشتار انجام شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.