2

‍بیش از ۸۰ هزار تماس با مرکز۱۱۰ ایلام/ثبت ۲۳هزار و ۵۳۶تماس عملیاتی

  • کد خبر : 10479
  • 11 تیر 1401 - 22:53
‍بیش از ۸۰ هزار تماس با مرکز۱۱۰ ایلام/ثبت ۲۳هزار و ۵۳۶تماس عملیاتی

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی ” در حاشیه برگزاری جلسه ساماندهی ۱۱۰ در این باره گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، به عنوان ویترین پلیس در تعامل تنگاتنگ با مردم و ارائه خدمات انتظامی به موقع به شهروندان است.   وی افزود: به طورمیانگین هر یک ساعت ۳۷تماس با ۱۱۰ برقرار و در […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی ” در حاشیه برگزاری جلسه ساماندهی ۱۱۰ در این باره گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، به عنوان ویترین پلیس در تعامل تنگاتنگ با مردم و ارائه خدمات انتظامی به موقع به شهروندان است.

 

وی افزود: به طورمیانگین هر یک ساعت ۳۷تماس با ۱۱۰ برقرار و در هر یک ساعت ۱۱تیم عملیاتی پلیس جهت رسیدگی به تماس شهروندان به آدرس های اعلامی اعزام گردیده است.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اخبار و درخواست های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می دهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می رسانند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در همین راستا در سه ماهه ابتدای سال جاری شهروندان ایلامی ۲۳ هزار و ۵۳۶ تماس عملیاتی با عوامل انتظامی داشته اند که ماموران نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کرده اند.

 

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و کسانی که قادر به تماس با سامانه ۱۱۰ نمی باشند و یا به دلایلی از جمله ناشنوا بودن نمی توانند خواسته ها و نیاز های پلیسی را با اپراتورهای مرکز ۱۱۰ اعلام کنند، سامانه پیامکی ۱۱۰۸۴ همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی و اجرایی شده و هم استانی های عزیز می توانند در مواردی که امکان تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۱۰ را ندارند با ارسال پیام به سامانه ۱۱۰۸۴ خدمات و نیازهای پلیسی را خواستار شوند.

 

سرهنگ نجفی در خاتمه با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ سریع ترین راه ارتباطی مردم با پلیس می باشد گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان می باشند.

 

گفتنی است:جلسه ساماندهی ۱۱۰ با حضور جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی در دفتر کار جانشین فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.