1

جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر در ایلام

  • کد خبر : 10438
  • 08 تیر 1401 - 23:35
جمع آوری ۱۷ معتاد متجاهر در ایلام

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: طرح منطقه ای پاکسازی مناطق آلوده در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ و ۱۲ طی ۲۴ ساعت گذشته با حضور فعال نیروهای کلانتری و یگان امداد در چندین […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: طرح منطقه ای پاکسازی مناطق آلوده در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ و ۱۲ طی ۲۴ ساعت گذشته با حضور فعال نیروهای کلانتری و یگان امداد در چندین نقطه شهر ایلام به اجرا در آمد .

 

وی ادامه داد:هدف از اجرای طرح های منطقه ای را در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر عنوان کرد که به صورت ویژه و مستمر تا پایان سال در دستورکار انتظامی شهرستان قرار دارد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۷ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت درمان به کمپ ماده ۱۶ معرفی شدند.

 

سرهنگ حیدری زاد خاطر نشان کرد: پلیس برای پاکسازی چهره شهر از وجود معتادان متجاهر نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و مردم است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.