3

افتتاح و بهره برداری پل بزرگ جزمان شهرستان هلیلان+عکس

  • کد خبر : 10319
  • 03 تیر 1401 - 10:29
افتتاح و بهره برداری پل بزرگ جزمان شهرستان هلیلان+عکس

به گزارش حادثه ایلام; سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در حاشیه این مراسم گفت: این پل محل تردد ۳۲ روستا با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر و تنها راه ارتباطی به مرکز شهرستان است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار داشت: احداث این […]

به گزارش حادثه ایلام; سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در حاشیه این مراسم گفت: این پل محل تردد ۳۲ روستا با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر و تنها راه ارتباطی به مرکز شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار داشت: احداث این پل از اهمیت به سزایی در شهرستان هلیلان برخوردار است چرا که روزانه حدود یک هزار خودرو از روی این پل تردد می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی های این طرح مهم راهداری عنوان کرد: این پل دارای ۵ دهانه ۲۰ متری بطول ۱۱۰ متر و عرض ۱۲ متر است.

چشمه خاور افزود: میزان بتن مصرفی بطول ۷ هزار متر مکعب، ۳۲۰ تن میلگرد،احداث حفاظ و نرده فلزی به وزن ۱۷ تن و ۱۷ هزار متر مکعب خاکبرداری و و خاک ریزی از دیگر اقدامات انجام شده این پل است.

وی خاطر نشان کرد: بهسازی قطعه سوم راه روستایی پیامن چنار و پله کبود علی باقر از توابع شهرستان هلیلان از دیگر پروژه های در دست اجرای این منطقه می باشند که در دستور کار این اداره کل قرار دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.