1

جمع آوری ۴۱۶معتاد متجاهردر ایلام /باید زیر ساخت های لازم برای جمع آوری معتادان متجاهر فراهم شود

  • کد خبر : 10186
  • 28 خرداد 1401 - 19:20
جمع آوری ۴۱۶معتاد متجاهردر ایلام /باید زیر ساخت های لازم برای جمع آوری معتادان متجاهر فراهم شود

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر”  اظهار داشت:معتادان متجاهر در دهه های گذشته مجرم شناخته می شدند و براساس قانون با این افراد برخورد می شد اما با گذشت زمان و افزایش اطلاعات پزشکی و درمانی در این حوزه، اعلام شد که معتادان متجاهر بیمار هستند و نیاز به کمک و درمان دارند.   […]

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر”  اظهار داشت:معتادان متجاهر در دهه های گذشته مجرم شناخته می شدند و براساس قانون با این افراد برخورد می شد اما با گذشت زمان و افزایش اطلاعات پزشکی و درمانی در این حوزه، اعلام شد که معتادان متجاهر بیمار هستند و نیاز به کمک و درمان دارند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۱۶معتاد متجاهر در سطح استان جمع آوری شده است،افزود:پلیس برنامه ریزی های لازم را برای جمع آوری معتادان متجاهر و معرفی آنان به کمپ های ترک اعتیاد انجام داده و در این راستا نیازمند همکاری سایر ارگان ها و نهاد های مرتبط است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:سرکشی از کمپ ها و ارائه آموزش رابطین کوپ مواد مخدر در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر و معرفی آنان به کمپ های ترک اعتیاد از جمله برنامه های است که برای جمع آوری معتادان در سطح استان بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد:جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح شهر بویژه محله های کمتر توسعه یافته و آسیب زامی تواند نقش مهم و ارزنده ای در جهت کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

 

این مقام انتظامی گفت :معتادان متجاهر و نگهداری آنها علیرغم اینکه در درمان آنان تاثیر دارد به تبع آن نیز موجب کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

 

وی ادامه داد :ساماندهی معتادان متجاهر دارای چندین مرحله است که مرحله اول شامل جمع آوری و معرفی به مراکز نگهداری برای درمان و پس از پروسه درمان، دوره‌های مهارت آموزی و بازگشت دوباره آنان به محیط جامعه و تولد دوباره آنان است.

 

سردار القاصی مهر اظهار داشت:پلیس ایلام با انگیزه و با دغدغه در این حوزه وارد شده است و انتظار داریم تا همه دستگاه های متولی در استان با تمام توان به منظور کاهش آسیب های ناشی از ورود معتادان متجاهر در جامعه با پلیس همکاری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.