3

ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد ترفند جدید خالی کردن حساب های بانکی

  • کد خبر : 10005
  • 20 خرداد 1401 - 21:09
ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد ترفند جدید خالی کردن حساب های بانکی

به گزارش حادثه ایلام; سرپرست پلیس فتا ایلام سرهنگ علیرضا یعقوبی اظهار داشت : خانوادها در هنگام ثبت نام اینترنتی فرزندان خود در مدرسه شاهد، مراقب سایت های جعلی باشید و فقط از طریق سامانه سجا وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس saja.medu.ir اقدام کنید.   وی افزود: مجرمان سایبری در زمان ثبت نام فرزندان به صورت […]

به گزارش حادثه ایلام; سرپرست پلیس فتا ایلام سرهنگ علیرضا یعقوبی اظهار داشت : خانوادها در هنگام ثبت نام اینترنتی فرزندان خود در مدرسه شاهد، مراقب سایت های جعلی باشید و فقط از طریق سامانه سجا وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس saja.medu.ir اقدام کنید.

 

وی افزود: مجرمان سایبری در زمان ثبت نام فرزندان به صورت آنلاین، با طراحی سایت جعلی، از کاربران می‌خواهند مبالغی را به عنوان پیش ثبت نام واریز کنند و با هدایت کاربران به صفحات و درگاه‌های جعلی پرداخت، اطلاعات حساب بانکی کاربران را سرقت و حساب آنان را خالی می‌کنند.

 

سرهنگ یعقوبی در ادامه گفت: والدین در هنگام ثبت نام اینترنتی فرزندان خود حتما آدرس سایت را به صورت دستی وارد نمایند.

 

سرپرست پلیس فتا ایلام ضمن اشاره به اینکه ارسال لینک‌های جعلی و دروغین با عنوان «ثبت نام مدارس دولتی و غیرانتفاعی»، در شبکه‌های اجتماعی در این ایام افزایش می‌یابد به والدین توصیه کرد:در صورت مشاهده صفحات جعلی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ به کارشناسان پلیس فتا گزارش دهید.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.