1

اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار ایلام به اینترنت پرسرعت

  • کد خبر : 10002
  • 20 خرداد 1401 - 17:27
اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار ایلام به اینترنت پرسرعت

به گزارش حادثه ایلام; اسدی مدیر مخابرات استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۲۲ سایت شهری و روستایی در سطح استان احداث و ارتقا یافته‌اند. وی افزود: در روستاهای چنان-ارکوازی و گلدره-هلیلان سایت جدید احداث شده و در سایر روستاها از جمله روستای بان سرو، دشت چمران، بیات […]

به گزارش حادثه ایلام; اسدی مدیر مخابرات استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۲۲ سایت شهری و روستایی در سطح استان احداث و ارتقا یافته‌اند.

وی افزود: در روستاهای چنان-ارکوازی و گلدره-هلیلان سایت جدید احداث شده و در سایر روستاها از جمله روستای بان سرو، دشت چمران، بیات و … ارتقا تکنولوژی داشته‌ایم.

مدیر شرکت مخابرات استان ایلام بیان کرد: اعتبار پروژه‌های روستایی توسط وزارت ارتباطات و از محل اعتبارات USO است.

اسدی گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان سال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به سرویس اینترنت پر سرعت تلفن همراه دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: پروژه‌های تلفن ثابت و اینترنت شامل پروژه پر سرعت خانگی که شامل پروژه FTTH (فیبر رسانی به منازل)، پروژه نصب و راه اندازی سافت سوئیچ، پروژه Vdsl، پروژه Wifi شهری، پروژه راه اندازی کافو نوری (fttc)، اجرای فیبر نوری در مناطق روستایی و شهری و بین شهری و همچنین ایجاد دسترسی ادارات به شبکه فیبر نوری است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر آخرین مصوبات تعرفه اینترنت گفت: تعرفه گذاری اینترنت به صورت متمرکز انجام می‌شود و تا کنون دستورالعمل رسمی در خصوص تغییر تعرفه ابلاغ نشده اما تعرفه تلفن ثابت بیش از ۱۲ سال است که تغییری نکرده است.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=10002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.