2

مدیران با دست پر در جلسات حاضر شوند

  • کد خبر : 9979
  • 19 خرداد 1401 - 9:50
مدیران با دست پر در جلسات حاضر شوند

به گزارش حادثه ایلام; حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و تصمیم سازی در این ستاد گفت: مدیران باید با دست پر در جلسات حاضر شوند.   وی در ادامه گفت: هر کس به این جلسات می آید باید با منطق بالا در جلسه حضور […]

به گزارش حادثه ایلام; حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و تصمیم سازی در این ستاد گفت: مدیران باید با دست پر در جلسات حاضر شوند.

 

وی در ادامه گفت: هر کس به این جلسات می آید باید با منطق بالا در جلسه حضور یابد، از هیچ دستگاهی بدون حساب و کتاب و منطق چیزی پذیرفته نیست!

 

استاندار ایلام در ادامه خواستار پخته شدن موضوعات قبل از طرح در نشست‌های مهم و رسمی شد و گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت لازم است موضوعات اول در نشست های کارشناسی شده پخته شوند و بعد برای تصمیم گیری در این نشست‌ها مطرح و بررسی شوند.

 

وی افزود: وقت و زمانی که مدیران صرف جلسات می کنند بایست برای مردم خروجی مثبت داشته باشد و از این رو انتظار است که کارشناسان با گزارشی علمی و منطقی در جلسات حاضر شوند.

 

دکتر بهرام نیا در ادامه از بررسی و سنجش عملکرد مدیران در آینده خبر داد و گفت: مدیران جدید فعلاً در بوته نقد قرار نمی گیرند اما مواظب باشند و عملکرد آنها را شش تا هفت ماه دیگر مورد بررسی و سنجش قرار می دهیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.