0

دستگیری ۴ ارازل و اوباش در دره شهر

  • کد خبر : 9988
  • 19 خرداد 1401 - 23:53
دستگیری ۴ ارازل و اوباش در  دره شهر

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” کرم حسنی ” در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت : در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰، مبنی بر حضور تعدادی اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر دره شهر ، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” کرم حسنی ” در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت : در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰، مبنی بر حضور تعدادی اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر دره شهر ، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود:ماموران با حضور در محل متوجه شدند تعداد ۴ نفر از اراذل و اوباش با حالت غیرعادی و با استفاده از سلاح سرد با یک دستگاه خودرو در حال پرسه زدن در سطح شهر بودند که دستگیری و توقیف خودرو متهمان در دستور کار قرار گرفت.

 

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با استفاده از اصل غافلگیری موفق به توقیف وسیله نقلیه و دستگیری متهمان شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی آنان به مرجع قضائی تصریح کرد :پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم ، امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی ، موجبات برهم زدن نظم عمومی شهروندان شوند.

 

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.