2

ماموریت محیط زیست همسو با ماموریت پلیس است

  • کد خبر : 9972
  • 18 خرداد 1401 - 18:43
ماموریت محیط زیست همسو با ماموریت پلیس است

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان ایلام با تبریک هفته محیط زیست در این باره گفت: محیط زیست یکی از سازمان هایی است که در جهت حفظ حیات جامعه تأثیرگذار است. وی با اشاره به اینکه محیط زیست دارای ماموریت های وسیعی در داخل و بیرون […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان ایلام با تبریک هفته محیط زیست در این باره گفت: محیط زیست یکی از سازمان هایی است که در جهت حفظ حیات جامعه تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه محیط زیست دارای ماموریت های وسیعی در داخل و بیرون از شهر می باشد، تصریح کرد: پلیس در همه ساعات شبانه روز آماده همکاری با همکاران در سازمان محیط زیست می باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه محیط بانی یکی از مشاغل سخت است،اظهار داشت: حفظ حیات وحش و حیات بشر وظیفه خطیری است که بر عهده سازمان محیط زیست قرار گرفته و اگر عشق و علاقه در کنار انگیزه نباشد نمی‌توان این مهم را به درستی انجام داد.

غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از تعامل سازنده فرماندهی انتظامی استان و اداره کل حفاظت محیط زیست در زمینه حراست از اراضی ملی گفت:یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل در سایه همکاری گسترده فرماندهی انتظامی خدمات خوبی در این زمینه ارائه کرده است.

وی افزود : حراست و حفاظت از اراضی ملی و محیط زیست استان بدون همکاری سایر نهاد ها و ارگان ها و از جمله نیروی انتظامی محقق مخواهد شد و این اداره کل از همکاری تمامی آحاد جامعه استقبال می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام تصریح کرد :نیروی انتظامی نمونه بارز اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران است که همیشه نقش بسزایی در تامین امنیت آحاد مردم ایفا کرده است .

ابدالی در ادامه بر گسترش همکاری و تعاملات اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام و انتظامی تاکید کرد و گفت :به واسطه زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و همکاری با این اداره کل موجبات شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز و متجاوزان به محیط زیست فراهم شده است .

وی بیان کرد : حفظ محیط زیست یک قضیه تجملاتی و فانتزی نیست بلکه مساله بسیار مهمی است و با توجه به خشکسالی های اخیر تمام توان و هدف این سازمان نجات حیالت وحش بوده و ما در صدد هستیم بتوانیم محیط زیست را بیش از پیش حفظ کنیم .

گفتنی است: در پایان تفاهم نامه همکاری فی مابین فرماندهی انتظامی استان ایلام و اداره کل محیط زیست استان ایلام تدوین و به امضاء طرفین رسید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.