3

دستگیری ۳ سارق در ایلام

  • کد خبر : 9815
  • 11 خرداد 1401 - 8:19
دستگیری ۳ سارق در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران تجسس کلانتری های تابعه این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود : ماموران با اقدامات فنی و پلیسی ۳ نفر سارق حرفه […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران تجسس کلانتری های تابعه این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود : ماموران با اقدامات فنی و پلیسی ۳ نفر سارق حرفه ای را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد : متهمان به ۷ فقره سرقت شامل ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۱ فقره سرقت گوشی موبایل و ۱ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد بیان داشت: اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی مالباختگان به آنها تحویل خواهد شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ” حیدری زاد ” گفت : از شهروندان می خواهیم که هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.