2

کشف ۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ایوان

  • کد خبر : 9654
  • 03 خرداد 1401 - 20:10
کشف ۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ایوان

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” امیر بازیار” گفت: باتوجه به سرقت ۳دستگاه موتورسیکلت درسنوات گذشته در سطح شهرستان ایوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با انجام اقدامات فنی وپلیسی توسط ماموران کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی روز گذشته ۳دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و در این […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ” امیر بازیار” گفت: باتوجه به سرقت ۳دستگاه موتورسیکلت درسنوات گذشته در سطح شهرستان ایوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات فنی وپلیسی توسط ماموران کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی روز گذشته ۳دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و در این راستا ۲ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ امیر بازیار با اشاره به اینکه موتورسیکلت های مسروقه تحویل مالباختگان شدند، خاطرنشان کرد : سارقان باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در خاتمه با توصیه به شهروندان ،گفت: به همشهریان عزیز توصیه می کنم وسایل نقلیه خود را خصوصا موتورسیکلت که سرقت آن برای سارقین آسان است داخل کوچه ومحلهای خلوت رها نکنند وحتما وسایل نقلیه خود را با وسایل ایمنی از قبیل دزدگیر ،قفل فرمان وزنجیر و.. تجهیز نمایند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.