1

احتمال نفوذ گرد و غبار به آسمان ایلام طی ساعات آینده

  • کد خبر : 9410
  • 25 اردیبهشت 1401 - 23:48
احتمال نفوذ گرد و غبار به آسمان ایلام طی ساعات آینده

به گزارش حادثه ایلام; ساسان رستمی، کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار داشت: باتوجه به وجود باد نسبتا شدید تا شدید در سطح منطقه احتمال شکل گیری توده های گرد وغبار در کانون های تولید ریزگرد در کشورهای عراق و سوریه از عصر امروز وجود دارد.   وی افزود: در صورت تشکیل این توده ها، […]

به گزارش حادثه ایلام; ساسان رستمی، کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار داشت: باتوجه به وجود باد نسبتا شدید تا شدید در سطح منطقه احتمال شکل گیری توده های گرد وغبار در کانون های تولید ریزگرد در کشورهای عراق و سوریه از عصر امروز وجود دارد.

 

وی افزود: در صورت تشکیل این توده ها، گرد و غبار از امروز هوای استان را تحت تاثیر آلودگی خود قرار می دهد و آثار این ذرات معلق تا روز سه شنبه در هوای استان به صورت رقیق تر باقی خواهد بود.

 

رستمی گفت: در صورت تشکیل و نفوذ توده، افت کیفی هوا و کاهش دید افقی در استان رخ می دهد و غلظت ذرات ریزگرد در نوار مرزی نسبت به سایر نقاط ایلام بیشتر خواهد بود.

 

وی افزود: وزش باد نسبتا شدید تا شدید تا چهارشنبه هفته جاری در استان حاکم است که احتمال آسیب دیدن به سرشاخه درختان و تاسیسات سبک وجود دارد.

 

رستمی گفت: از فردا نسبت به امروز دمای هوا با شیب ملایم تا روز چهارشنبه هفته جاری بین سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

 

 

انتهای یپام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.