3

دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در ایلام

  • کد خبر : 9024
  • 04 اردیبهشت 1401 - 15:54
دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی ، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود : ماموران تجسس کلانتری های ۱۱ و ۱۴ این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی با […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ” قدرت حیدری زاد ” اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی ، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود : ماموران تجسس کلانتری های ۱۱ و ۱۴ این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی با حضور در محل های وقوع سرقت ، سرانجام هویت یک سارق سابقه دار را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند .

 

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم تصریح کرد : در بازجویی های اولیه پلیسی، متهم تاکنون به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد .

 

سرهنگ حیدری زاد خاطر نشان کرد : پلیس با قاطعیت با سارقان وافرادی که نظم وامنیت جامعه را برهم بزنند برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از شهروندان خواست : با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار واطلاعات در مورد هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

 

 

انتهای یپام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=9024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.