1

کلاهبرداری در پوشش ساخت کابینت

  • کد خبر : 8969
  • 31 فروردین 1401 - 14:50
کلاهبرداری در پوشش ساخت کابینت

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ خداداد “رشیدی “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این خصوص اظهار داشت :بدنبال شکات برخی از شهروندان مبنی بر اینکه جهت ساخت کابینت به یکی از مغازه های کابینت سازی مراجعه و پس از پرداخت بیعانه خدماتی را دریافت ننموده اند ،موضوع در دستور کار کارگاهان […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ خداداد “رشیدی “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این خصوص اظهار داشت :بدنبال شکات برخی از شهروندان مبنی بر اینکه جهت ساخت کابینت به یکی از مغازه های کابینت سازی مراجعه و پس از پرداخت بیعانه خدماتی را دریافت ننموده اند ،موضوع در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

 

وی افزود :پس از بررسی های پلیس و مستندات ارائه شده از سوی شکات مشخص شد موضوع مربوطه صحت دارد .

 

رئیس پلیس آگاهی ایلام تصریح کرد :متهم پس از بدست آوردن اعتماد شکات مبالغی را از آنان جهت شروع کار و خرید ملزومات کابینت سازی اخذ ،و دیگر جوابگوی مشتریان خود نبوده است .

 

این مقام انتظامی بیان کرد :در مراجعات پلیس به کابینت سازی مشخص شد متهم خود را از دید ماموران مخفی ،و هم اکنون متواری می باشد .

 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی توانستند متهم را دستگیر کنند گفت :کلاهبردار در مواجهه با مستندات پلیس به جرم انتسابی معترف و تمام وجوه کلاهبرداری شده را به حساب مال باختگان عودت داد.

 

سرهنگ رشیدی در پایان با تاکید بر اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد ،خاطر نشان کرد :تاکنون تعداد ۲ نفر از شاکیان پرونده به پلیس مراجعه کرده و از شهروندان می خواهیم در صورتی که در این رابطه مورد کلاهبردای واقع شده اند در اسرع وقت  به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند .

 

 

‏انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.