2

مرز هلاله شمالی ایلام با ارسال اولین محموله‌ صادراتی گشایش یافت

  • کد خبر : 8959
  • 31 فروردین 1401 - 11:21
مرز هلاله شمالی ایلام با ارسال اولین محموله‌ صادراتی گشایش یافت

به گزارش حادثه ایلام; «تقی منصوریان» با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های فشرده دکتر«حسن بهرام‌نیا» با همتای عراقی در استان دیاله، سرانجام با ارسال اولین محموله‌های صادراتی، مرز هلاله شمالی گشایش یافت.   وی افزود: دیروز(سه شنبه ۳۰ فروردین ماه) مرز هلاله شمالی از سوی کشور عراق باز شد و اولین […]

به گزارش حادثه ایلام; «تقی منصوریان» با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های فشرده دکتر«حسن بهرام‌نیا» با همتای عراقی در استان دیاله، سرانجام با ارسال اولین محموله‌های صادراتی، مرز هلاله شمالی گشایش یافت.

 

وی افزود: دیروز(سه شنبه ۳۰ فروردین ماه) مرز هلاله شمالی از سوی کشور عراق باز شد و اولین محموله که از محصولات تولیدی مازاد استان بود، به کشور عراق صادر شد.

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام یادآور شد: همه مبادلات مرزی و دیدار استاندار ایلام با استانداران مرزی عراق، با هماهنگی کامل وزارت امور خارجه، سفارت کشورمان در عراق و وزارت کشور انجام شده است.

 

«منصوریان» با بیان اینکه علاوه بر هماهنگی کامل استان با مسئولین در سطح ملی، گزارش کلیه دیدارها کتباً به وزارت کشور و امور خارجه ارسال شده است، تصریح کرد: در این راستا از اقدامات استاندار ایلام به خاطر توسعه مبادلات مرزی با همسایگان تقدیر نیز به عمل آمده است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.