2

تردد ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار وسیله نقلیه در راه‌های‌ ایلام

  • کد خبر : 8761
  • 14 فروردین 1401 - 11:09
تردد ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار وسیله نقلیه در راه‌های‌ ایلام

به گزارش حادثه ایلام; نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار داشت: این میزان تردد انواع وسایل نقلیه از ۲۵ اسفند لغایت سیزدهم فروردین ماه ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته،افزایش داشته است.   وی افزود: بیشترین میزان ترددها در این مدت در محورهای ایلام – چوار با […]

به گزارش حادثه ایلام; نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار داشت: این میزان تردد انواع وسایل نقلیه از ۲۵ اسفند لغایت سیزدهم فروردین ماه ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته،افزایش داشته است.

 

وی افزود: بیشترین میزان ترددها در این مدت در محورهای ایلام – چوار با ۱۶۹ هزار و ۳۰۸ تردد، ایوان – اسلام آباد ۱۳۸ هزار و ۲۰۸ تردد و ایلام – صالح آباد با ۱۳۰ هزار و ۸۵۱ تردد بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت ۱۸۷ هزار و ۶۱۳ خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این‌ میزان‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد بیشتر بوده است.

 

دلخواه با اشاره به جابجایی مسافر در ایام نوروز امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بیان کرد: در این بازه زمانی ۴۰ هزار و ۶۰۳ مسافر با پنج هزار و ۶ هزار و ۲۷۲ سفر جاجا شده است.

 

وی تاکید کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ زدرصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.