2

شناسایی ۵ باند فروش سلاح و مهمات در ایلام

  • کد خبر : 8656
  • 06 فروردین 1401 - 10:53
شناسایی ۵ باند فروش سلاح و مهمات در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ علی جمشید پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره اظهار داشت: امسال در راستای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ۹ طرح در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد که ماحصل آن کشف ۹۲۳ قبضه سلاح و بیش از ۱۵ هزار مهمات و […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ علی جمشید پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این باره اظهار داشت: امسال در راستای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ۹ طرح در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد که ماحصل آن کشف ۹۲۳ قبضه سلاح و بیش از ۱۵ هزار مهمات و ۲۷قبضه نارنجک و دستگیری ۸۶۲ متهم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه از ۵ باند شناسایی شده تعداد۵۸ قبضه سلاح کشف و ضبط شد، گفت: خوشبختانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در سطح استان بودیم.

 

سرهنگ جمشید پور در ادامه به برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۸ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال در نظم عمومی جامعه دستگیر و تعداد ۶۵۵ نفر نیز از اراذل و اوباش ضمن اخذ تعهد تحت مراقبت پلیس قرار گرفتند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام نظارت بر اماکن عمومی را از برنامه های پلیس در سال جدید خواند و خاطرنشان کرد :اجرای طرح های کنترلی در رابطه با اصناف و بازاریان و برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه و کالاهای غیرمجاز از دیگر برنامه های پلیس امنیت عمومی در سطح استان است.

 

این مسئول انتظامی اضافه کرد :طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری مزاحمان خیابانی در جهت امنیت و رفاه حال مردم و مسافران نوروزی و بازدید و سرکشی از اماکن و صنوف با هدف اعمال محدودیت های کرونایی و ارتقاء سلامت جامعه را از برنامه‌های پلیس امنیت در ایام نوروز خواند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.