3

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس ایلام برای آغاز موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی

  • کد خبر : 8645
  • 05 فروردین 1401 - 13:41
آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس ایلام برای آغاز موج بازگشت دور اول سفرهای نوروزی

به گزارش حادثه ایلام; سردار” دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: انتظامی استان ایلام برای استفاده بهتر مردم و مسافران نوروزی از تعطیلات عید با بکارگیری تمامی واحدهای صف و ستاد،همچنین استفاده از سامانه های هوشمند کار تامین نظم و امنیت در داخل شهرها و […]

به گزارش حادثه ایلام; سردار” دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: انتظامی استان ایلام برای استفاده بهتر مردم و مسافران نوروزی از تعطیلات عید با بکارگیری تمامی واحدهای صف و ستاد،همچنین استفاده از سامانه های هوشمند کار تامین نظم و امنیت در داخل شهرها و همچنین محورهای مواصلاتی در این ایام به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس نتایج به دست آمده در دور اول سفرهای نوروزی، سرعت ، سبقت غیرمجاز، انحراف و عدم توجه به جلو، بیشترین علل بروز تصادفات تعیین شده است،گفت: تخلفات حادثه ساز، خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که با عدول از این خط قرمزها ،حوادث جبران ناپذیری را برای خود و دیگران فراهم می کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد:در تعطیلات پایان دور نخست سفر نوروزی، مسافران و گردشگران برگشت خودشان را آغاز کردند که افزایش ترافیک پیش‌بینی می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه به منظور کنترل محورهای مواصلاتی و همچنین امنیت داخل شهرها، بیش از ۵۰۰ گشت انتظامی در استان فعال شده است ، گفت: هم اکنون این گشت ها در قالب گشت پلیس راه، و راهور، گشت انتظامی، گشت موتوری، گشت نظارتی و گشت پیاده در سراسر استان کار تامین امنیت و آرامش مردم را برعهده دارند.

 

سردار القاصی مهر با بیان اینکه به منظور تامین امنیت بهتر شهروندان و مسافران نوروزی در پارک ها ،تفرجگاهها و مناطق تفریحی علاوه بر استفاده کارکنان انتظامی، از ظرفیت یگان ویژه نیز استفاده شده است گفت: ارتقاء سطح کمی و کیفی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای پاسخگویی نیازهای انتظامی و ترافیکی شهروندان و مسافران نوروزی نیز در این ایام افزایش پیدا کرده است.

 

وی در پایان همکاری مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروزی را بسیار عالی توصیف و ابراز امیدواری کرد با ادامه این همکاری ها، شاهد ارتقای امنیت عمومی استان و رضایت شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.