2

قاتل خاموش در ایلام جان یک نفر را گرفت

  • کد خبر : 8631
  • 04 فروردین 1401 - 11:58
قاتل خاموش در ایلام جان یک نفر را گرفت

به گزارش حادثه ایلام;عباس زیدی روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام اظهار داشت: در چهارمین روز از عید نوروز و صبح امروز راس ساعت ۱۰:۳۶، مسمومیت یک نفر با گاز مونوکسید کربن در چادر مسافرتی، حوالی سه راهی کارزان شهرستان سیروان به مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ استان گزارش گردید.   وی افزود: کارشناسان […]

به گزارش حادثه ایلام;عباس زیدی روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام اظهار داشت: در چهارمین روز از عید نوروز و صبح امروز راس ساعت ۱۰:۳۶، مسمومیت یک نفر با گاز مونوکسید کربن در چادر مسافرتی، حوالی سه راهی کارزان شهرستان سیروان به مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ استان گزارش گردید.

 

وی افزود: کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام گردیدند.

 

زیدی گفت: مورد حادثه دیده آقا ۲۲ ساله که تنها در چادر مسافرتی شب را سپری و متاسفانه از بخاری نفتی غیر استاندارد استفاده کرده بود، دچار گاز گرفتی و مسمومیت مونوکسیدکربن شده و جان خود را از دست داده بود.

 

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام توصیه کرد: از مسافرین و هم استانی های عزیز تقاضا داریم در صورت اتراق و اسکان در طبیعت، جهت گرم کردن استراحتگاه های خود از وسایل گرمایشی غیر استاندارد استفاده نکنند که شاهد حوادث ناگوار و غم انگیزی در این رابطه نباشیم.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.