1

دستگیری سارقان کابل های مخابراتی در آبدانان

  • کد خبر : 8539
  • 24 اسفند 1400 - 16:47
دستگیری سارقان کابل های مخابراتی در آبدانان

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مختار باویر” در گفت و گو با  حادثه ایلام اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح روستاهای شهرستان آبدانان که نارضایتی شهروندان را به همراه داشت، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان بصورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مختار باویر” در گفت و گو با  حادثه ایلام اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح روستاهای شهرستان آبدانان که نارضایتی شهروندان را به همراه داشت، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان بصورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد که ۲ نفر اقدام به تخریب و سرقت کابل های مخابراتی می کنند، با هماهنگی های قضائی بعمل آمده این ۲ متهم در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

 

فرمانده اننتظامی شهرستان آبدانان یادآور شد: پس از دلالت متهمان به یگان انتظامی و مواجهه ایشان با ادله کافی از جمله کابل های مخابراتی کشف شده هردونفر متهم به بزه انتسابی اعتراف و پس از معرفی به دادسرا با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

 

فرمانده اننتظامی شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد:بر اساس نظر کارشناسان، ارزش این خطوط مخابراتی ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.