1

عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی فرزند شاکی از آب در آمد

  • کد خبر : 8392
  • 14 اسفند 1400 - 12:55
عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی فرزند شاکی از آب در آمد

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “سید مختار باویر” در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا آبدانان و اعلام شکایت خود در خصوص برداشت غیر مجاز مبلغ قابل توجهی از حساب او، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.   وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “سید مختار باویر” در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا آبدانان و اعلام شکایت خود در خصوص برداشت غیر مجاز مبلغ قابل توجهی از حساب او، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت های بازی‌های آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده ،عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دعوت شاکی و مطلع ساختن او در خصوص فرد برداشت کننده از حساب او مشخص شد متهم فرزند شاکی بوده که از وجوه سرقتی برای خرید شارژ بازی های آنلاین بدون اطلاع پدرش استفاده کرده است.

 

فرمانده انتظامی آبدانان به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی اصلی خود به فرزندانشان خودداری کنند و در صورت نیاز فرزندان به کارت‌های بانکی ، کارتی را با یک سقف مشخص وجه، در اختیار آنان قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.