1

شرور قمه به دست دهلرانی با شلیک پلیس زمین گیر شد

  • کد خبر : 8280
  • 25 بهمن 1400 - 21:26
شرور قمه به دست دهلرانی با شلیک پلیس زمین گیر شد

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی”در باره جزئیات این خبراظهار داشت : در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت علنی در حال استعمال موادمخدر در سطح شهرهستند و برای شهروندان احساس ناامنی می کند، اقدامات پلیس برای بررسی موضوع و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: ماموران […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “حسین نجفی”در باره جزئیات این خبراظهار داشت : در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت علنی در حال استعمال موادمخدر در سطح شهرهستند و برای شهروندان احساس ناامنی می کند، اقدامات پلیس برای بررسی موضوع و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل اختفای متهمان طی هماهنگی با مرجع قضایی جهت دستگیری آنها اقدام کردند.

 

وی ادامه داد: متهمان با دیدن پلیس مقاومت می‌کنند و با قمه به سمت ماموران حمله ور می شوند که پلیس برابر قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و دفاع از خود می‌کنند و بر اثر تیراندازی یکی از متهمان را زخمی می کند.

 

سرهنگ نجفی تصریح کرد:متهم زخمی شده جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل ، وسایر متهمان به مقر پلیس انتقال داده شدند

 

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از محل اختفای این ارازل و اوباش سابقه دار یک قبضه سلاح سرد ، وسایل و ادوات استعمال موادمخدر ویک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

 

جانشین انتظامی استان ادامه‌داد: متهمان دارای چندین فقره سابقه شرارت و تیراندازی، خرید و فروش مواد مخدر، قدرت نمایی با سلاح  ، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و توهین به مقدسات را در پرونده خود دارند.

 

سرهنگ نجفی با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه، از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد وگفت: پلیس اجازه قدرت نمایی و سلب امنیت آرامش شهروندان را به هیچ کس نمی دهد و امنیت مردم خط قرمز پلیس است .

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چی شده چه فاجعه ای رقم خورده که اراذل و اوباش اینقدر پررو و وقیح شده اند خبرها شده حمله اراذل با سلاح گرم و سرد به پلیس؟؟؟؟!!!!!!😭😭😭😭😭😭😭

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.