3

افتتاح و کلنگ زنی ۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در «دهلران»

  • کد خبر : 8194
  • 20 بهمن 1400 - 17:16
افتتاح و کلنگ زنی ۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در «دهلران»

به گزارش حادثه ایلام;محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در آیین بهره برداری و کلنگ زنی ۵۶ طرح و پروژه شهرستان دهلران گفت: از این تعداد ۴۳ پروژه بهره برداری و ۱۳ پروژه نیز کلنگ زنی شدند.   وی افزود: امروز گاز رسانی به […]

به گزارش حادثه ایلام;محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در آیین بهره برداری و کلنگ زنی ۵۶ طرح و پروژه شهرستان دهلران گفت: از این تعداد ۴۳ پروژه بهره برداری و ۱۳ پروژه نیز کلنگ زنی شدند.

 

وی افزود: امروز گاز رسانی به هشت روستای شهرستان کلنگ زنی و افتتاح گاز رسانی به پنج روستا با اعتبار بالغ بر ۴۶۵ میلیارد ریال انجام شد.

 

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: برای سایر پروژه های این شهرستان به جز پروژه های گاز رسانی نیز ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت هزینه شده است.

 

حسنی یادآور شد: در مجموع برای پروژه های این شهرستان با احتساب پروژه های گاز رسانی بالغ بر ۹۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی بهره برداری از پل ارتباطی روستایی گلسیری و تم آب در بخش مرکزی، پارک بانوان، افتتاح استخر شنای دهلران، افتتاح کارخانه کود آلی و کارخانه پلاستیک سازی، کارخانه چسب کاشی و سنگ مصنوعی و افتتاح برق رسانی مسکن مهر موسیان و آبیاری تحت فشار را از دیگر پروژه های دهه فجر دهلران عنوان کرد و گفت: این پروژه ها نقش موثری در اشتغال و تولید و توسعه دهلران دارند.

 

وی به ظرفیت های نفت و گاز ، کشاورزی و گردشگری در استان و دهلران پرداخت و تاکید کرد: با راه اندازی مرز چیلات و چنگوله در آینده شاهد توسعه صادرات و تجارت با کشور عراق خواهیم بود.

 

عکاس:سعد حمیدی کیا

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.