1

دستگیری ۲۶ نفر اراذل و اوباش در ایلام

  • کد خبر : 8156
  • 16 بهمن 1400 - 19:26
دستگیری ۲۶ نفر اراذل و اوباش در ایلام

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در بیان این خبر اظهار داشت : به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان ، طرح کنترل و مقابله با مخلان نظم امنیت  عمومی در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت .   وی افزود: در […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ ” قدرت حیدری زاد ” در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در بیان این خبر اظهار داشت : به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان ، طرح کنترل و مقابله با مخلان نظم امنیت  عمومی در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت .

 

وی افزود: در اجرای این طرح ، ماموران انتظامی پس از انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۶ نفر از ارازل و محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.

 

جانشین انتظامی شهرستان ایلام در ادامه ضمن اشاره به دیگر موفقیت های اجرای این طرح تصریح کرد: علاوه بر دستگیری ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت ، تعداد ۸ سارق سابقه دار ، ۴ خرده فروش موادمخدر، یک ضارب چاقوکشی دستگیر ، همچنین تعداد  ۱۴ فقره  انواع سرقت کشف ، ۱۵ خودرو متخلف و هنجارشکن توقیف ، و تعداد ۲ واحد قلیانی پلمب و مقادیری مواد مخدر و ابراز آلات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر و شرب خمرتوسط پلیس کشف وتحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.