2

لغزندگی محورهای استان ایلام/رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

  • کد خبر : 8093
  • 12 بهمن 1400 - 9:35
لغزندگی محورهای استان ایلام/رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، سامانه بارشی از اواخر شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما ، فعالیت این سامانه به صورت برف شروع شده است.   وی افزود: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز […]

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، سامانه بارشی از اواخر شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما ، فعالیت این سامانه به صورت برف شروع شده است.

 

وی افزود: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو ، سیستم های روشنایی ، برف پاک کن ، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند .

 

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و بارش برف در گردنه های برف گیر استان بیشتر است ، همراه داشتن زنجیر چرخ ، پتو و سالم بودن سیستم گرمایشی بایستی مد نظر رانندگان وسایل نقلیه باشد.

 

سرهنگ کهزادی در پایان بیان داشت که کلیه محورها و گردنه های برف گیر استان توسط تیم های گشت پلیس راه پوشش داده می شوند و این عوامل با تخلفات حادثه ساز و همچنین همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برخورد می نمایند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.