2
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان

کشف ۳ کیلو گرم مواد مخدر درسیروان

  • کد خبر : 8057
  • 07 بهمن 1400 - 9:27
کشف ۳ کیلو گرم مواد مخدر درسیروان
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر درسیروان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “هــادی گنـدمی ” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع  موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)  دستگیری ۲ نفر از سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متهمان را در حین حمل مواد مخدر با دو دستگاه خودروی پژو پارس و نیسان شناسایی کردند.

سرهنگ گندمی خاطر نشان کرد : این سوداگران مرگ جهت رد گم کنی و اغفال مأموران برای انتقال مواد مخدر از یکی از استانهای همجوار از شگرد خاصی استفاده کرده بودند که با رصد دقیق اطلاعاتی و تعقیب مراقبت نامحسوس و در یک عملیات ضربتی موفق پلیسی خودروهای توقیف ، متهمان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنها مقدار ۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد .

وی با بیان این مطلب که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در پایان ضمن تقدیر از تعامل ارزنده سربازان گمنام امام زمان (عج) از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و سوداگران مرگ با پلیس همکاری نمایند و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=8057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.