2

مسئولان شهداء را ناظر بر اعمال خود بدانند

  • کد خبر : 7902
  • 25 دی 1400 - 18:01
مسئولان شهداء را ناظر بر اعمال خود بدانند
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت:مسئولان شهداء را ناظر بر اعمال خود بدانند.

به گزارش حادثه ایلام به نقل از روابط عمومی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان ایلام; صبح امروز نشست دبیر و شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان ایلام با ” فرماندار شهرستان مرزی مهران” برگزار شد.

روح الله مرادی دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نشست صمیمی ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای مهندس شفیعی فرماندار شهرستان مهران و سایر مدیران و خدمتگزارن مردم در دولت سیزدهم اظهار داشت: مهران محل عروج سرداران گرانقدر بی شماری است و شهید از صفات خداوند و به معنی ناظر و شاهد است و باید مدیران ما در خدمتگزاری به این مردم خود را در محضر این “شاهدان بلند مرتبه” مکلف به ایثار و جهاد در سنگر خدمتگزاری بدانند.

وی با اشاره به پتانسیل های ارزشمند منابع نفت و گاز ،کشاورزی، مرز ، و نیروی انسانی کارآمد در شهرستان مهران افزود: امیدواریم با همراهی و حمایت مردم و نیروهای انقلابی پیشرفت های قابل ذکری در این شهرستان صورت گیرد.

شفیعی فرماندار مهران نیز ضمن قدردانی از حمایت مردم ، احزاب سیاسی و اعتماد استاندار محترم ابراز داشت مدیران این شهرستان باید در خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و تمام توان خود را برای بالفعل کردن ظرفیتها و توانمدیهای این شهرستان بکار برند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.