2

کشف ۱۰ هزار دلار ارز تقلبی در آبدانان+عکس

  • کد خبر : 7809
  • 11 دی 1400 - 18:44
کشف ۱۰ هزار دلار ارز تقلبی در آبدانان+عکس

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مختار باویر” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم در سطح شهر مورموری قصد توزیع و عرضه مقادیری ارز تقلبی در بازار را دارد، […]

به گزارش حادثه ایلام; سرهنگ “مختار باویر” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم در سطح شهر مورموری قصد توزیع و عرضه مقادیری ارز تقلبی در بازار را دارد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود:ماموران پس از شناسائی این فررد سودجو و هماهنگی های با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی وی را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: ماموران در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف ۱۰ هزار دلار ارز تقلبی بصورت اسکناسهای ۱۰۰ دلاری شدند.

سرهنگ باویر تصریح کرد: متهم دستگیر شده در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و از آنجا با قرار تامین مناسب روانه زندان شد

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.