1

افتتاح شانزدهمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت استان در شهر چرداول

  • کد خبر : 13013
  • 06 دی 1400 - 20:23
افتتاح شانزدهمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت استان در شهر چرداول
مدیرکل بهزیستی استان ایلام در آیین افتتاح شانزدهمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت استان در شهرستان چرداول گفت: درمان معتادان این مرکز به صورت غیردارویی و در فاصله‌ی بین یک تا سه ماه صورت می‌گیرد.مدیرکل بهزیستی استان ایلام در آیین افتتاح شانزدهمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت استان در شهرستان چرداول گفت: درمان معتادان این مرکز به صورت غیردارویی و در فاصله‌ی بین یک تا سه ماه صورت می‌گیرد.

به گزارش حادثه ایلام; به نقل از پایگاه خبری ایلام۵۳؛«زهرا همتی» با بیان اینکه امسال تاکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر در مراکز ترک اعتیاد استان پذیرش شده، اظهار کرد: نحوه درمان مصرف کنندگان مواد مخدر پذیرش شده در این مرکز بصورت غیردارویی و مدت زمان اسکان آنها بین یک تا سه ماه است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: پرداخت یاری برگ برای ترک مصرف مواد به افراد نیازمند و پرداخت تسهیلات اشتغال از جمله حمایت‌های اداره کل از مصرف کنندگان مواد مخدر و بهبود یافتگان از دام اعتیاد است.

وی با اشاره به شناسایی ۳۱۹ معتاد متجاهر در ایلام گفت: امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان یاری برگ به مصرف کنندگان مواد مخدر و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه درمان معتادان متجاهر پرداخت شده است.

همتی همچنین از معرفی ۳۹ بهبود یافته اعتیاد در سال جاری به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: امسال ۱۹ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح شانزدهمین مرکز اقامتی میان مدت بهبود عصر زاگرس در چرداول گفت: این مرکز با هدف درمان مصرف کنندگان مواد مخدر افتتاح و با ظرفیت ۳۰ نفر دارای کادر پنج نفره متشکل از تیم بهبود، نگهبان و آشپز است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.