3
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح های هدفمند ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۲۶فقره سرقت در ایلام

  • کد خبر : 7707
  • 27 آذر 1400 - 9:34
اجرای طرح های هدفمند ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۲۶فقره سرقت در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 126فقره سرقت در ایلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “دلاور القاصی مهر” فرمانده انتظامی استان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت های اصلی ماموریت پلیس ، بحث پیشگیری از جرایم و کشف سرقت ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضایتمندی شهروندان و نا امن کردن محیط برای سارقان بوده است.

وی افزود : با تلاش شبانه روزی و تشدید اقدامات کنترلی و نیز استفاده از طرح های محله محور در طول یک هفته گذشته ۲۹۳ رأس احشام قاچاق،۲ هزارقطعه مرغ خارج از شبکه توزیع ، ۳ کیلو مواد مخدر، ۹ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح مقتدرانه ۱۲۶ فقره انواع سرقت کشف و ۶۱ سارق دستگیر شده است ،گفت: از دیگر دستاورد های موفق پلیسی، کشف ۱۷ قبضه سلاح غیر مجاز و توقیف ۱۴۹ دستگاه موتورسیکلت و خودرو هنجارشکن و متخلف بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت : تمام تلاش پلیس استان ارتقاء احساس امنیت و آرامش در جامعه است و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

این مقام انتظامی، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.‏

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.